|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
Hjördis

Viestien lukumäärä: 4 Join date: 20.02.2010
 | Aihe: Pohjoinen soundi Pe Maalis 05, 2010 7:29 pm | |
| Tänään, 5.3.2010, alkoi Suomen YLE Teema-kanavalla seitsenosainen (kai) sarja "Jazzia Pohjolasta". Erittäin mielenkiintoinen ja antoisa tuotanto kuulemma, varsinainen uroteko. Ohjelman voi katsoa myös YLEn Areenalla. Katselen tässä juuri ensimmäistä osaa, joka tulee uusintana sunnuntaina. Uskallan suositella kaikille aiheesta kiinnostuneille, vaikka en koko sarjaa ole ennakkoon nähnytkään. Aika pro-asiaa... siellä ne on kaikki!  |
|
 | |
Alma

Viestien lukumäärä: 2865 Join date: 29.05.2009 Paikkakunta: Suomi
 | Aihe: Kuorosota 2010 finaali Su Maalis 21, 2010 6:47 pm | |
| Tänään sitten selviää voittaako Kuopio vai Joensuu tämänvuotisen Kuorosodan. Olen kuunnellut tarkalla korvalla sovituksia ja olen vankasti sitä mieltä, että Ilkka Alanko ansaitsisi voiton joensuulaisten kanssa. |
|
 | |
Alma

| Aihe: Vs: Musiikkiohjelmat Su Maalis 21, 2010 9:28 pm | |
| Onnea Joensuun kuorolle Kuorosota 2010-voitosta! Raha siis menee PKKS:n nuorisopsykiatrian poliklinikalle.
Tässä muutama otos voittajien esityksistä. Finaalin kappaleita ei vielä tuubista löytynyt.
http://www.youtube.com/watch?v=BI2-rGQh70Q
http://www.youtube.com/watch?v=OK35-DUpt2I&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=7bklm54QPMc&feature=related |
|
 | |
Olivia

Viestien lukumäärä: 246 Join date: 02.11.2009
 | Aihe: Vs: Musiikkiohjelmat Su Maalis 21, 2010 10:41 pm | |
| Minäkin olen iloinen Joensuulaisten voitosta, ehkäpä enimmäkseen heidän erittäin sympaattisen kuoronjohtajansa takia. Katselin ohjelman, ja täytyy kyllä sanoa että Kuopiolaisilla oli kokonaisuutena vahvempi esitys, heidän solistinsakin olivat minun mielestäni varmempia kuin voittajakuoron, jonka esitys oli paikoitellen jotenkin heiveröistä ja ohutta. Hyvä näin, että ns. normaali kuoro voitti, jolla ei ollut ylimääräisiä maneereita ja joka selvästi oli enempi matkalla itse asian takia kuin pönkittämässä johtajansa imagoa.... Anteeksi ilkeät ajatukseni, mutta Marko on toden totta ottanut kaiken irti tilaisuudesta mainostaa omaa bändiään ja se hänelle suotakoon pitkin hampain.
En ole ollenkaan suomipopin ihailija ja onneksi heillä oli tässä finaalissa yksi kauniskin kappale... olin kuulevinani jotain Jerusalem Bellseistä....en ole laulua ennen kuullutkaan, mutta se oli hyvä valinta. |
|
 | |
Alma

| Aihe: Vs: Musiikkiohjelmat Ma Maalis 22, 2010 7:32 am | |
| Olen täysin samaa mieltä kanssasi tuosta Markon omasta mediasirkuksesta, Olivia. Hän on itsekin todennut, että Tarot on varsin kovia kokenut bändi joka tarvitsee kaiken mahdollisen hyödyn, sekä enemmän kiitosta vuosikymmenten työstä. |
|
 | |
Alma

| Aihe: Vs: Musiikkiohjelmat Ma Maalis 22, 2010 8:40 pm | |
| |
|
 | |
Olivia

Viestien lukumäärä: 246 Join date: 02.11.2009
 | Aihe: Vs: Musiikkiohjelmat Ma Maalis 22, 2010 10:08 pm | |
| Tulee mieleen joku Armenian euriviisu tuosta biisistä  . Alun koreografia oli kiva! |
|
 | |
Alma

| Aihe: Vs: Musiikkiohjelmat Ti Maalis 23, 2010 10:02 am | |
| Shakalaka Baby on elokuvasta "Bombay Dreams", eli sinne Intian suuntaan. Tuo koreografia oli hauska, ja kiva oli katsoa kuinka ihmisten elastisuus on niin yksilöllistä. Siinä kun yksi pyörittelee ranteitaan mihin tahansa kulmaan ja liikuttaa päätänsä sivusuunnassa leuan pysyessä koko ajan horisontaalilinjalla, niin toinen tekee liikkeet töksähtävästi ja kulmikkaasti. |
|
 | |
Urpo

Viestien lukumäärä: 3175 Join date: 29.05.2009
 | Aihe: Vs: Musiikkiohjelmat Ke Toukokuu 26, 2010 8:57 pm | |
| Xfactor oli kai jonkinlainen Idolsin tapainen viritelmä, josta löytyi tämä helmi. Tämä Annikki ei jätä ketään (ainakaan minua) kylmäksi ja hän halusi mitä ilmeisimmin vain pientä piristystä elämäänsä: _________________ Huru-ukko
|
|
 | |
pikkuMYY

Viestien lukumäärä: 108 Join date: 19.02.2010 Paikkakunta: Tallinn
 | Aihe: Vs: Musiikkiohjelmat Ke Toukokuu 26, 2010 9:25 pm | |
| Uskumatult vahva proua ! Oleks vaid selliseid toredaid ja elurõõmsaid inimesi rohkem meid hallist argipäevast üles raputamas! Elu ongi täpselt nii huvitav, kui eriliseks selle ise oskame elada! TUBLI!!!  |
|
 | |
aliel

Viestien lukumäärä: 904 Join date: 18.08.2010
 | Aihe: Vs: Musiikkiohjelmat Pe Syys 10, 2010 6:10 pm | |
| Tässä illallista tehdessäni kuuntelen Viron Klassika raadiot. On alkamassa suuri konsertti ja kuten asiaan kuuluu, soitetaan kansallislaulu alkuun. Minulla on nyt kyllä aukko sivistyksessä. Millainen historia on sillä asialla, että meillä on yhteinen kansallislaulu. Kyllä sydäntä taas kerran sykäytti kuulla mu isamaa eli maamme laulu. |
|
 | |
Urpo

Viestien lukumäärä: 3175 Join date: 29.05.2009
 | Aihe: Vs: Musiikkiohjelmat Ti Maalis 22, 2011 12:01 am | |
| Kun ajelin tänään töistä kotiin, kuulin sattumalta radiosta tämän ohjelman: http://yle.fi/radio1/musiikki/jazzradio/nuoren_virolaisen_jazzvokalistin_ilta_29185.html . Jäin kotipihaan kuuntelemaan ohjelman loppuun. Harmi, ettei youtubesta löydy tuota uudempaa tuotantoa.Tuo Kadri Voorand on todella hieno laulaja ja sävellysten tulkki. Täyttyypä hankkia hänen levyjään. Kuulin Kadri Voorandia livenä viime kesänä Saarenmaalla. Teki melkoisen vaikutuksen.
_________________ Huru-ukko
|
|
 | |
|