Periferia

Kansainvälinen foorumi/ Rahvusvaheline foorum/ Internationellt forum

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  GalleriaGalleria  FAQFAQ  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  
Jaa | 

Keskustelua Patch workista

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Klassmormor

Viestien lukumäärä: 407

ViestiAihe: Keskustelua.....   Pe Helmi 04, 2011 2:40 pm

Täällä sitä keskustellaan mutta ei ole tarina sitten toukokuun jatkunut minnekään.
Siellä he kai ajelevat Lappia ympäri vieläkin...?

No
Takaisin alkuun Siirry alas
Urpo

Viestien lukumäärä: 3175

ViestiAihe: Vs: Keskustelua Patch workista   Pe Helmi 04, 2011 2:42 pm

Jatka Klassmormor sitä tarinaa, niin uskon, että muutkin kirjoittavat siihen lisää.

Vierailija

ViestiAihe: Vs: Keskustelua Patch workista   Pe Helmi 04, 2011 2:44 pm

Minusta tuo patch work ei oikein toiminut. Siksikö kaikki kyllästyivät siihen? Kun kirjoittaja vaihtuu tiheään tahtiin tarinan juonikin rönsyilee käsittämättömästi ja mitään logiikkaa ei tahdo löytyä. Tavallaan se on etukin mutta myös haitta. Tarinaa on vaikea saada etenemään kun siirrytään ajatuksen nopeudella käänteestä toiseen ilman että kuitenkaan kuljettaisiin etenpäin. Very Happy
Sadeca

Viestien lukumäärä: 2107

ViestiAihe: Vs: Keskustelua Patch workista   Pe Helmi 04, 2011 3:07 pm

Minäkin olen monta kertaa ajatellut että se epäonnistui. Ehkä kannattaisi aloittaa ihan uusi alusta jossa olisi hieman maltillisempia käänteitä tapahtumissa. Voi se kyllä olla niinkin että vain minulla mielikuvitus tekee täysin tenän enkä osaa millään jatkaa siten että ne entisetkin kertomuksen tapahtumat saisi vielä sopimaan juttuun.
Tauno Taunola

Viestien lukumäärä: 1036

ViestiAihe: Vs: Keskustelua Patch workista   Pe Helmi 04, 2011 6:43 pm

Ei tässä yhteydessä tarvitse mistään epäonnistumisista puhua! Tällaisen kertomuksen luonteeseen kuuluu se että tarina jatkuu niin kauan kun on jatkuakseen ja jossain vaiheessa se tyssähtää.

Jos haluaa jotain valmista on päätettävä tarinan kehykset jo ennen kuin sitä alkaa edes kirjoittaa, ammattilaiset käyttävät nimitystä "synopsis". Mutta silloin tässä koko patch-workissa taas ei olisi mitään hohtoa, sen jännityshän on itse tekemisessä eikä valmiiissa tuloksessa, jännittävintä on kun on itse kirjoittanut osan ja ajattelee jatkoa, ja sitten joku toinen viekin päähenkilön jonnekin muualle. Ajankulua ja huviahan tämä on ja silloin kun tarina tai into loppuu, niin se loppuu. Tai sitten se jatkuu... Eihän kukaan estä että sarjassa on tauko, onhan teeveesarjoissakin kesätauko joskus...

Odotan mielenkiinnolla seuraavaa kirjoittajaa...

Klassmormor

Viestien lukumäärä: 407

ViestiAihe: Keskustelua.....   Pe Helmi 04, 2011 8:56 pm

Niin Tauno jatkahan sitten siihen mun jälkeen....

confused

Keskustelua Patch workista

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Periferia :: Asialinja/Asjalik vestlus/Saklig konversation :: Ihminen ja yhteiskunta/Inimene ja ühiskond/Människan och samhället-